Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!
-
Twitter account kunnen invoeren bij bedrijfsgegevens en tonen in SideBar
Het zou mooi zijn als je je twitter url, of bijvoorbeeld LinkedIn account kunt meegeven in je bedrijfsgegevens. Zo kunnen mensen direct op 'follow' klikken in de contactgegevens. Nog mooier is dan de mogelijkheid dat gekoppelde bedrijven, neem de bedrijven module op ziber, ook een twitter link kunnen publiceren bij hun bedrijfspresentatie. De laatste tweeds kunnen dan automatisch in de sidebar getoond worden van het bedrijf! Dus jouw Ziber site is dan altijd up-to-date!!
24 stemmenter beoordeling ·AdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) antwoordde
Er wordt onderzocht hoe dit idee gerealiseerd gaat worden in de MediaPublisher.
-
uitbreiden contactgegevens
Ik zou het fijn vinden als onder contactgegevens links te plaatsen zijn voor social media en een symbool voor Skype
9 stemmenter beoordeling ·AdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) antwoordde
In het kader van diverse social media koppelingen onderzoeken we dit idee.
-
tagcloud voor bedrijven module (sitehand/standaardsite)
Bij Sitehand en Standaardsite is er tegenwoordig een bedrijven module, waardoor meerdere bedrijven aan 1 website gekoppeld zijn. Ieder bedrijf onderhoud dan zijn eigen bedrijfspresentatie.
Ze kunnen nu ook al trefwoorden invoeren, maar zouden we deze trefwoorden niet mooi kunnen gebruiken voor een tagcould, om zo een bedrijf te kunnen zoeken?
voorbeeld bedrijven module:
http://www.metalent.nu/bv-24319-0/bedrijven
http://www.uiteteninschagen.nl5 stemmen -
3 stemmen
-
De bedrijfspresentatie vervangen
De huidige bedrijfspresentatie in mijn Standaardsite is niet zo mooi. Ik zou deze graag mooier willen hebben! Kan dit?
3 stemmen -
Adresregel in Lite staat te dicht op tekst
Graag 2 regels wit tussen contenttekst en adressregel in standaardsite lite. Dit ziet er zo echt niet uit. Graag aanpassen
3 stemmen -
In de sidebar op de homepvrije velden toe te kunnen voegen.
Ons bedrijf heeft naast de gebruikelijke aansluitnummers zoals KvK en BTWnr ook andere aansluitingen bijvoorbeeld bij de stichting Skal (eko keurmerk) en Max Havelaar (Fair Trade). Het zou mooi zijn om bij de bedrijfsgegevens vrije velden beschikbaar te hebben waar bijvoorbeeld deze registratienummers kunnen worden weergegeven.
3 stemmen -
Banknummer bij bedrijfsgegevens vermelden
Als ik in de MediaPublisher bij de bedrijfsgegevens het banknummer van mijn bedrijf vermeld, zou ik het wel handig vinden als dit ook getoond wordt op mijn Standaardsite onder het KvK nummer.
2 stemmen -
Btwnr. Kvknr. Alleen laten zien als deze zijn ingevoerd
Als je het BTW nummer en KvK nummer niet hebt ingevoerd, deze automatisch ook niet laten zien.
2 stemmen -
Andere indeling van bedrijvenpagina
Er is nu veel loze ruimte aanwezig op de bedrijvenpagina waardoor het aantal zichtbare bedrijven gering is.
Mijn voorkeur zou een weergave zijn met telkens drie vierkante kaders naast elkaar met daarin in per kader een bedrijfslogo en daaronder de naam en plaats van het bedrijf.1 stem -
QR codes bij bedrijfspresentatie
Kunnen we een toepassing verzinnen voor QR codes (van die zwartwitte matrix codes, die je kunt scannen en dat er dan een webpagina opent,..). Misschien een gegenereerde QR code bij een bedrijfspresntatie die verwijst naar de URL van het bedrijf? Of reclame op een Flashdisplay, die je kunt scannen dat je naar de aanbieding gaat?
0 stemmen -
Google maps kaartje in SideBar bij bedrijven module
Het zou handig zijn als in de bedrijven module in de sidebar een Google Maps kaartje wordt getoond met alle bedrijven. Dan krijg je direct overzicht. Misschien het icoontje afstemmen op de huissijtl van de website?
0 stemmen