Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!
-
SenseView tijdslijn preview
Het zou makkelijk zijn (zeker bij het gebruik van meerdere schermen op meerdere lokaties), wanneer je in de MediaPublisher een preview kunt zien van de tijdslijn.
32 stemmen -
Elementen op de tijdslijn uit kunnen zetten maar ook automatisch weer activeren
Het zo heel gemakkelijk zijn om elementen op de tijdslijn van SenseView van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd uit te kunnen zetten, maar deze ook automatisch weer kunnen activeren. Hierdoor kan je één element laten zien voor een bepaalde periode en daarna begint de 'normale' tijdslijn weer te lopen.
27 stemmen -
Buienradar op SenseView
Het zou mooi zijn als er een Buienradar Element bestaat voor SenseView. Voor sportverenigingen ideaal!
23 stemmen -
Toevoegen auto/motor module vergelijkbaar met makelaarmodule op Senseview
Senseview uitbreiden met een auto / motor etc (vul zelf maar in) module die vergelijkbaar werkt als de makelaarsmodule.
12 stemmen -
wedstrijdprogramma element
programma van "vandaag". Op het moment dat een wedstrijd gespeeld is wordt de stand in het rgpo programma ingevoerd en verschijnt direct (na max 5 minuten) op het scherm in de entrée maar kan ook op het SV scherm getoond worden als er het juiste filter wordt meegenomen.
Dus als er iemad om 13.00 op het scherm kijkt dan ziet hij de wedstrijden die nog gespeeld moeten worden op die dag zonder uitslagen maar alle gespeelde wedstrijden van de uren ervoor MET de uitslag. Dat is wat wij graag willen zien.11 stemmen -
Meer vrijheid in plaatsing van content op SenseView
Meer vrijheid in de plaatsing van content zoals bijvoorbeeld het nieuws en afbeeldingen die hierbij weer worden gegeven lijkt mij een fijn iets. Nu ben je al snel gebonden aan de standaard templates. Ook bijvoorbeeld bij het Twitter template, nu staan standaard de Twitter berichten schuin en links.
7 stemmen -
De opslag van beeldcontent via het Ziberplatform laten lopen. Met andere woorden de statische en bew
De opslag van beeldcontent via het Ziberplatform laten lopen. Met andere woorden de statische en bewegende beelden opslaan op een centraal punt en van daaruit doorgifte regelen naar bijvoorbeeld UPC en ZIGGO. Zeer handig omdat meer lokale omroepen hiervan gebruik kunnen maken en zo via het Ziber Systeem de content kunnen delen.
6 stemmen -
Formaat foto's aanpassen aan tekstkader
Is het mogelijk om ingevoegde foto's in de Flashdisplay automatisch ter grootte van het tekstkader worden weergegeven. Op die manier blijft je background in tact, hetgeen een professioneler en rustiger beeld geeft.
Voor eventuele advertenties zou je dan wel voor een beeldvullende weergave kunnen kiezen.4 stemmen -
Index pagina voor Flashdisplay
Het zou mooi zijn als er in een tijdslijn van Flashdisplay een soort index pagina getoond kan worden waarom je een samenvatting krijgt van alle berichten die gaan komen. Misschien eerst alleen nieuws?
3 stemmen -
Huizen presentatie verbetering
Graag twee aanvullingen op de Huizen presentatie die nu nog ontbreken!
- K.K. (kosten koper) of V.O.N. (vrij op naam) toevoegen achter de vraagprijs.
- Bij de specificaties van de woningen: m2 en m3 toevoegen.3 stemmen -
NOS live journaal in SenseView integreren
Mooi als er een element zou zijn waarin live nieuws gestreamt wordt. http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
2 stemmen -
senseview producten presentatie
Voor detaillisten (winkelcentrums) zou het presenteren van producten (aanbiedingen van de week) enz. een mooie aanvulling zijn.
1 stem -
Bij een agendabericht op Flashdisplay een sms-code plaatsen om het hele bericht te ontvangen!
Het lijkt mij wel mooi als je een sms kunt sturen om meer informatie te ontvangen over een agenda punt dat je op een Flashdisplay voor bij ziet komen.
1 stem -
De eerste regel (titel) van een nieuwsbericht niet laten omslaan
Het is niet zo mooi (en kost heel veel ruimte) om de titel van een nieuwsbericht om te slaan naar de volgende regel. Zou dit niet anders kunnen? Misschien een optie wel/niet omslaan, of bij lange titel de titel laten "lopen"...?
1 stem -
geluidsstream automatisch herstellen wanneer deze is weggevallen
geluidsstream automatisch herstellen wanneer deze is weggevallen. Het komt soms voor dat de geluidsstream wegvalt, en dan niet meer herstelt. Graag verbeteren!
1 stem -
Fotogroepen Witten aan Flashdisplay
Wanneer ik een Fotogroep (met daarin een paar foto's) ga Witten van de MediaPublisher aan mijn Flashdisplay, zou ik graag een "start- en einddatum" opgeven, zodat de foto's alleen tussen deze data verschijnen op mijn Flashdisplay.
1 stem -
Bij bedrijfspresentatie in fotomodule foto's aan en/of uit kunnen zetten
Bij advertenties (presentaties via de foto-module) foto's aan en/of uit kunnen zetten zodat terugkerende acties makkelijker te beheren zijn of beelden eenvoudiger zijn te wisselen.
1 stem -
Tickers senseview aan tijd koppelen
Ik zou graag verschillende tickers over de dag willen laten zien op mijn senseview. Maar ik kan nu slechts een kiezen en handmatig wisselen. Graag zou ik zien dat dat automatisch op tijdindeling gaat
1 stem -
een rss-feed van Youtube kanaal koppelen aan Flashdisplay
Het zou handig zijn als ik een rss-feed van een Youtube kanaal zou kunnen koppelen aan de Flashdisplay (of een element). Zodat bijvorbeeld altijd het laatste filmpje 10 seconde in beeld komt. De rest kunnen kijkers dan zien op de website!
1 stem -
Voorbeeldconfiguraties
Het lijkt mij handig om een aantal voorbeeldconfiguraties samen te stellen. Bijvoorbeeld een economy, basic en professional hardware configuratie. Dit geeft wat houvast en zorgt er voor dat we niet allemaal het wiel moeten uitvinden.
1 stem