Ideeën van Ziber klanten

Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!

Ik stel u voor om ...

U heeft al uw stemmen gebruikt en kunt daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. U kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestemd, zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee nog verwijderen.
  • To see ideas you have already voted on, select the “My feedback” filter and select “My open ideas”.
(denken…)
Reset

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt u deze stemmen geven en een opmerking plaatsen.

Als het niet bestaat, kun je je idee plaatsen zodat anderen erop kunnen stemmen.

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
    1. SenseView tijdslijn preview

Het zou makkelijk zijn (zeker bij het gebruik van meerdere schermen op meerdere lokaties), wanneer je in de MediaPublisher een preview kunt zien van de tijdslijn.

32 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google
      Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
      Je hebt nog over! (?) (denken…)
    2. Elementen op de tijdslijn uit kunnen zetten maar ook automatisch weer activeren

Het zo heel gemakkelijk zijn om elementen op de tijdslijn van SenseView van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd uit te kunnen zetten, maar deze ook automatisch weer kunnen activeren. Hierdoor kan je één element laten zien voor een bepaalde periode en daarna begint de 'normale' tijdslijn weer te lopen.

27 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
    3. Buienradar op SenseView

Het zou mooi zijn als er een Buienradar Element bestaat voor SenseView. Voor sportverenigingen ideaal!

23 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    4. Toevoegen auto/motor module vergelijkbaar met makelaarmodule op Senseview

Senseview uitbreiden met een auto / motor etc (vul zelf maar in) module die vergelijkbaar werkt als de makelaarsmodule.

12 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    5. wedstrijdprogramma element

programma van "vandaag". Op het moment dat een wedstrijd gespeeld is wordt de stand in het rgpo programma ingevoerd en verschijnt direct (na max 5 minuten) op het scherm in de entrée maar kan ook op het SV scherm getoond worden als er het juiste filter wordt meegenomen.
      Dus als er iemad om 13.00 op het scherm kijkt dan ziet hij de wedstrijden die nog gespeeld moeten worden op die dag zonder uitslagen maar alle gespeelde wedstrijden van de uren ervoor MET de uitslag. Dat is wat wij graag willen zien.

11 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    6. Meer vrijheid in plaatsing van content op SenseView

Meer vrijheid in de plaatsing van content zoals bijvoorbeeld het nieuws en afbeeldingen die hierbij weer worden gegeven lijkt mij een fijn iets. Nu ben je al snel gebonden aan de standaard templates. Ook bijvoorbeeld bij het Twitter template, nu staan standaard de Twitter berichten schuin en links.

7 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    7. De opslag van beeldcontent via het Ziberplatform laten lopen. Met andere woorden de statische en bew

De opslag van beeldcontent via het Ziberplatform laten lopen. Met andere woorden de statische en bewegende beelden opslaan op een centraal punt en van daaruit doorgifte regelen naar bijvoorbeeld UPC en ZIGGO. Zeer handig omdat meer lokale omroepen hiervan gebruik kunnen maken en zo via het Ziber Systeem de content kunnen delen.

6 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    8. Formaat foto's aanpassen aan tekstkader

Is het mogelijk om ingevoegde foto's in de Flashdisplay automatisch ter grootte van het tekstkader worden weergegeven. Op die manier blijft je background in tact, hetgeen een professioneler en rustiger beeld geeft.
      Voor eventuele advertenties zou je dan wel voor een beeldvullende weergave kunnen kiezen.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    9. Index pagina voor Flashdisplay

Het zou mooi zijn als er in een tijdslijn van Flashdisplay een soort index pagina getoond kan worden waarom je een samenvatting krijgt van alle berichten die gaan komen. Misschien eerst alleen nieuws?

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    10. Huizen presentatie verbetering

Graag twee aanvullingen op de Huizen presentatie die nu nog ontbreken!

- K.K. (kosten koper) of V.O.N. (vrij op naam) toevoegen achter de vraagprijs.
      - Bij de specificaties van de woningen: m2 en m3 toevoegen.

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    11. NOS live journaal in SenseView integreren

Mooi als er een element zou zijn waarin live nieuws gestreamt wordt. http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/

2 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    12. senseview producten presentatie

Voor detaillisten (winkelcentrums) zou het presenteren van producten (aanbiedingen van de week) enz. een mooie aanvulling zijn.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    13. Bij een agendabericht op Flashdisplay een sms-code plaatsen om het hele bericht te ontvangen!

Het lijkt mij wel mooi als je een sms kunt sturen om meer informatie te ontvangen over een agenda punt dat je op een Flashdisplay voor bij ziet komen.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    14. De eerste regel (titel) van een nieuwsbericht niet laten omslaan

Het is niet zo mooi (en kost heel veel ruimte) om de titel van een nieuwsbericht om te slaan naar de volgende regel. Zou dit niet anders kunnen? Misschien een optie wel/niet omslaan, of bij lange titel de titel laten "lopen"...?

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    15. geluidsstream automatisch herstellen wanneer deze is weggevallen

geluidsstream automatisch herstellen wanneer deze is weggevallen. Het komt soms voor dat de geluidsstream wegvalt, en dan niet meer herstelt. Graag verbeteren!

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    16. Fotogroepen Witten aan Flashdisplay

Wanneer ik een Fotogroep (met daarin een paar foto's) ga Witten van de MediaPublisher aan mijn Flashdisplay, zou ik graag een "start- en einddatum" opgeven, zodat de foto's alleen tussen deze data verschijnen op mijn Flashdisplay.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    17. Bij bedrijfspresentatie in fotomodule foto's aan en/of uit kunnen zetten

Bij advertenties (presentaties via de foto-module) foto's aan en/of uit kunnen zetten zodat terugkerende acties makkelijker te beheren zijn of beelden eenvoudiger zijn te wisselen.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    18. Tickers senseview aan tijd koppelen

Ik zou graag verschillende tickers over de dag willen laten zien op mijn senseview. Maar ik kan nu slechts een kiezen en handmatig wisselen. Graag zou ik zien dat dat automatisch op tijdindeling gaat

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    19. een rss-feed van Youtube kanaal koppelen aan Flashdisplay

Het zou handig zijn als ik een rss-feed van een Youtube kanaal zou kunnen koppelen aan de Flashdisplay (of een element). Zodat bijvorbeeld altijd het laatste filmpje 10 seconde in beeld komt. De rest kunnen kijkers dan zien op de website!

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    20. Voorbeeldconfiguraties

Het lijkt mij handig om een aantal voorbeeldconfiguraties samen te stellen. Bijvoorbeeld een economy, basic en professional hardware configuratie. Dit geeft wat houvast en zorgt er voor dat we niet allemaal het wiel moeten uitvinden.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    ← Vorige 1
  • Don’t see your idea?
  • Plaats een nieuw idee…
  • Kennisbank en Helpdesk