Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!
-
twitter tweets automatisch bij mijn nieuws
Als ik nieuws toevoeg en dit komt dan op mijn Ziber website of Ziber Flashdisplay, zou het mooi zijn als er ook actuele Twitter tweets bijstaan. Ik zou dan zelf een "keyword" op kunnen geven, zodat alleen die tweets bij het bericht mogen komen.
25 stemmenWe zijn aan het onderzoeken hoe wij Twitter-tweeds die met uw nieuwsbericht te maken zounden kunnen hebben automatisch getoond zouden kunnen worden.
-
foto's kunnen `doorbladeren` in nieuwsmodule
Nu moet een geopende foto ind e nieuwsmodule worden gesloten voordat een volgende foto kan worden geopend. Het zou mooi zijn als bij een geopende foto een pijltje (of NEXT) komt om naar de volgende foto te gaan....
12 stemmen -
De schrijver (bron) van een nieuwsbericht bekend maken in het bericht. De schrijver is dan bekend!
De schrijver (bron) van een nieuwsbericht bekend maken in het bericht. Nu kan alleen de beheerder dit zien; in de toekomst misschien iedere lezer.
6 stemmen -
foto's nieuwsmodule vergroot doorklikbaar
De foto's bij de nieuwsmodule eenmaal vergroot ook door te laten klikken via "next" zodat je niet terug hoeft naar de caroussel
6 stemmen -
Volgorde nieuwsberichten zelf kunnen bepalen
Nu staat het laatst ingevoerde nieuwsbericht altijd bovenaan. Een optie om nieuwsberichten omhoog of omlaag te plaatsen zou welkom zijn.
5 stemmen -
Youtube Filmpje plaatsen bij een nieuwsbericht!
Lijkt mij handig om een youtube filmpje te kunnen plaatsen bij een nieuwsbericht. Tussen de foto's kan die dan worden afgespreeld.
5 stemmen -
de reacties op mijn sites eerst te sturen naar de beheerder, alvorens deze op sites wordt geplaatst
Goed idee ter voorkoming van trash (zacht uitgedrukt), belastend en grof talgebruik op de schoolsites.
4 stemmen -
Reacties op nieuwsberichten melden aan plaatser dmv mail of popup in hoofdmenu.
Nu moet ik inloggen in mediapublisher en vervolgens naar nieuwsberichten om te zien of er reacties zijn. Het zou handig zijn om of een mail te krijgen, of een soort popup in het hoofdmenu waarbij gelijk duidelijk is dat er een reactie is.
3 stemmenBedankt voor de feedback. Wanneer iemand dus een reactie plaatst op jouw nieuwsbericht, die wordt getoond op de website van iemand anders zou je een ‘attentie’ willen zien in het hoofdmenu? Bijvoorbeeld een rood baniertje bij het nieuwskopje. We gebruiken dit al wel voor andere attenties, dus het zou kunnen…
-
Nieuwsberichten beter presenteren
Het presenteren van nieuwsberichten kan nu op 3 manieren "laatste bericht" en 'alle berichten" en "berichten die voldoen aan een tag". Ik mis eigenlijk de functie "huidige berichten" dit zijn berichten die nog niet verlopen zijn en dus (gedeeltelijk) in de sidebar staan (hangt van het ingestelde aantal af). Bij 3 berichten in de sidebar en 10 huidige nieuwsberichten mis je er dus 7. Als je (in een dropdownmenu) een link kan aanmaken met "actuele berichten" en die presenteren zich vervolgens net zo als "laatste bericht" of "berichten met een tag" dan is dat visueel veel beter. Dus de "huidige… meer
1 stem -
Nieuws reacties goed sorteren in
Wel ons verzoek of de laatste reactie bij een nieuwsbericht ook in de Mediapublisher bovenaan kan staan.
1 stem -
al de nieuwsfeiten op jullie site te zetten netzoals bij bv rondjeniedorp.nl
al de nieuwsfeiten op jullie site te zetten netzoals bij bv rondjeniedorp.nl
1 stem -
in Nieuwsberichten dezelfde link-mogelijkheden te maken als op een pagina.
Ik zou het fijn vinden als ik in een Nieuwsbericht dezelfde link-mogelijkheden hebben als op een Pagina.
1 stem -
Foto's bij nieuwsberichten weer automatisch vergroten
Ooit werden foto's bij Nieuwsberichten automatisch vergroot. Voor ons was dit veel prettiger en sneller werken.
1 stem -
Geen nieuws op de website? Graag een email naar de webbeheerder!
Als ik geen nieuws op de website heb, dan zou ik het handig vinden als ik automatisch een email krijg dat er geen nieuws op de website staat. Zo houd ik mijn website altijd automatisch up-to-date!
Vind je dit ook een goed idee? Stem!!
0 stemmen -
Nieuwsberichten in sidebar (informatiebalk) op basis van "tag" tonen
We willen graag in de universele informatiebalk een onderscheid maken tussen 2 verschillende branches waarin zij handelen. Nu staan er in de informatiebalk verschillende nieuwsberichten (over mode en over meubels), eigenlijk wil de klant naast de pagina's over mode ook een informatiebalk over mode (idem voor meubels).
0 stemmen