Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!
-
Zelf een iframe kunnen maken...
In alle onlineproducten van Windkracht/Ziber zelf iframes kunnen plaatsen en beheren in de aangemaakte pagina's. Uiteraard zo dat je zelf het formaat kunt wijzigen en dat je ook andere elementen zoals tekst en beeld bij kunt plaatsen.
30 stemmen -
lettergrootte in pagina's kunnen aanpassen (MediaPublisher)
Het zou mooi zijn wanneer de eigenaar van een website makkelijker de lettertgroottes kan wijzigen in Pagina's in de MediaPublisher.
28 stemmengestart ·AdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) antwoordde
We zijn begonnen met het maken van een vernieuwde tekst-editor in de MediaPublisher, waarmee je drie verschillende stijlen kunt selecteren in de tekst.
-
Twitter op een pagina van Standaardsite
Het zou handig zijn als ik mijn twitter account kan laten zien op een pagina in Standaardsite. Misschien mooi met headings en makkelijk toe te voegen via de MEdiaPublisher?!
15 stemmenvoltooid ·
AdminPascal Hooy
(Beheerder, Mijn Ziber Idee)
antwoordde
Het is vanaf nu mogelijk om via de contentwizard twitter berichten op je ziber site te plaatsen.
-
Google Adwords implementatie en iFrame mogelijkheid in content en sidebar gedeelte!
Volgens ons is het niet van deze tijd als je op een site geen iFrames (en bv Google Adwords) kunt plaatsen. Hoogste tijd dat de gebruikers van Ziber deze functies krijgen.
12 stemmen -
Mogelijkheid tot toevoegen HTML scripts in de MediaPublisher
Lijkt me een goed iets als het mogelijk wordt HTML-scripts toe te kunnen voegen tot de website.
Bijvoorbeeld het script van Weeronline waarmee je het weer in een bepaalde stad/land kunt tonen op je eigen website.
4 stemmen -
Content slider in pagina's
Content slider in de pagina's kunnen plaatsen. Incl. aanpasbare pagination of next & previous buttons. Er is nu geen enkele mogelijkheid om voor de eindgebruiker. Foto's op een leuke manier te laten toen in een pagina. Daarnaast geeft het dynamiek aan de website. Bijna een must have tegenwoordig!
3 stemmen -
Google agenda embedden in een pagina (net zoals een youtube filmpje)
Met een lespraktijk is het erg handig als (potentiele) leerlingen kunnen kijken in de lesagenda om te zien of er nog plek is. Google Agenda is daar ideaal voor. Kan het mogelijk worden gemaakt om deze als mashup in een pagina te zetten? Net zoals een youtube filmpje?
3 stemmen -
plaatsen van tekstankers mogelijk maken
Het zou heel handig zijn om lezers te kunnen laten navigeren naar specifieke onderdelen elders op de eigen site m.b.v. zogenaamde tekstankers.
3 stemmen -
een WYSIWYG editor
een WYSIWYG editor in te bouwen dan kan je namelijk alles doen wat je wilt en dat maakt het een stuk eenvoudiger voor de gebruiker
3 stemmengestart ·AdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) antwoordde
Dank voor uw idee. We hebben onlangs een nieuwe versie van het pagina beheer voor Ziber ion test genomen. De eerste resultaten zijn erg positief.Hierin is het bewerken van teksten aanzienlijk eenvoudiger geworden.
We houden u op de hoogte.
Het Ziber Team
-
SmartArt voor op een Pagina
Het zou mooi zijn als we voor verschillende modules Smart in een Pagina kunnen plaatsen op een Ziber website. De SmartArt tootn een mooie animatie met daarin bijvoorbeeld; Huizen, Producten, Nieuws,.. etcetera. Plaats hier links en ideeen over SmartArt die u zou willen gebruiken op uw eigen Pagina's!
3 stemmen -
2 stemmen
-
Headingsmogelijkheden aan kunnen klikken
Graag willen wij de headings aan kunnen klikken bovenaan. Zoals dik-/schuingedrukt en onderstreept daar ook staan.
2 stemmen -
toepassen anchor mogelijkheden t.b.v. navigatie binnen pagina's
Graag zou ik de functionaliteit willen hebben die het mogelijk maakt om binnen pagina's te kunnen navigeren of van uit andere pagina's naar een specifieke plaats in een andere pagina te kunnen linken. In wiki's en HTML opmaak worden hiervoor anchor's gebruikt. Graag dergelijke functionaliteit in standaarsite opnemen!
2 stemmen -
skype link te activeren vanuit ziber site
vanuit onze ziber website lijkt het handig om meerdere soorte links (skype/sip) te gebruiken. Op dit moment hebben we een skype account verbonden met onze swyx telefooncentrale. Via de zibersite willen we dan natuurlijk dat deze link gebruikt kan worden. skype://issys-algemeen/?=call
1 stem -
Meerder pagina's tegelijk kunnen zien
Er zijn maar 10 pagina's tegelijk te zien, ik vind dat erg onoverzichtelijk. Is dat niet zo in te stellen dat de klant zelf kan bepalen hoeveel pagina's hij tegelijk te zien krijgt?
1 stem -
1 stem
-
een tekstvak op een willekeurige plek toe te kunnen voegen
Om bijvoorbeeld een mooie spreuk, plaatje of tekst in de pagina's van je site toe te voegen, waardoor het geheel aangekleed en persoonlijk wordt. Nu kan het alleen middels een tabel, maar niet op een plek naar keuze.
1 stem -
Kan ik ook een 'go to top' link maken in de content?
Als een pagina heel lang wordt zou ik graag een knopje of een link willen toevoegen met 'top' zodat de pagina naar boven schiet zoals in de FAQ module...
0 stemmen -
Meer layouts
Ik kan bij een nieuwe pagina een layout kiezen. Nou zou ik daar graag meer mogelijkheden bij willen. Bijvoorbeeld bovenin 1 over de gehele breedte, dan 2 en 3 naast elkaar en dan weer 4 over de gehele breedte...
0 stemmen