Ideeën van Ziber klanten

Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!

Ik stel u voor om ...

U heeft al uw stemmen gebruikt en kunt daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. U kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestemd, zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee nog verwijderen.
  • To see ideas you have already voted on, select the “My feedback” filter and select “My open ideas”.
(denken…)
Reset

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt u deze stemmen geven en een opmerking plaatsen.

Als het niet bestaat, kun je je idee plaatsen zodat anderen erop kunnen stemmen.

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
    1. Kortingscode bij bestelling in webshop

Shop eigenaren willen graag een kortingscode uitgeven die in het bestelproces kan worden ingevoerd en van de bestelling wordt afgetrokken. Eenmalig te gebruiken met een bepaalde einddatum.

25 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google
      Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
      Je hebt nog over! (?) (denken…)
      ter beoordeling  ·  5 reacties  ·  Producten (bestel) module / WebShop  ·  Beheerder →
    2. Meer online betaalmogelijkheden in webshop

Misschien een optie om een universeel betaalsysteem te integreren? zoals:
      www.DIRECTebanking.nl

17 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
    3. In 1 x meerdere producten kunnen invoeren

Ik wil graag in 1 x meerdere producten kunnen invoeren in de MediaPublisher. Het kost me nu erg veel tijd om telkens maar 1 product in te kunnen voeren!

17 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
      ter beoordeling  ·  3 reacties  ·  Producten (bestel) module / WebShop  ·  Beheerder →
    4. Categorieën/Producten handmatig kunnen rangschikken

In de MediaPublisher de volgorde bepalen van de hoofd- en subcategorieën in de Sidebar zodat dit op de website zichtbaar is. Zo kan je beter de bezoeker 'sturen' en belangrijke categorieën hoger plaatsen.

16 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    5. Ecommerce tracking in Zibershop

Van Auke (Kantoor 260) krijgen we de wens om de shop uit te breiden met mogelijkheden tot ecommerce tracking.

In bijgaande url staat beschreven hoe ecommerce tracking plaatsvind, deze tracking zou zeer welkom zijn bij het hebben van een webshop, omdat deze tracking exact bijhoud met welk verkeer er welk product gekocht wordt.

http://code.google.com/intl/nl/apis/analytics/docs/tracking/gaTrackingEcommerce.html

daarnaast zou het handig zijn om bv je checkout/succes/bedank pagina als doel te kunnen opgeven zodat je kunt meten hoeveel conversies je in totaal hebt gehaald.

10 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    6. Indeling tegelpagina

Ik zou graag meer mogelijkheden in de tegel pagina willen kunnen instellen. Bijvoorbeeld 3 of 4 groepen naast elkaar van dezelfde grootte... De producten module is helemaal vernieuwd maar deze tegelpagina blijft nu vwb de mogelijkheden achter.

9 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    7. cadeaubon

Een klant kan in de webshop een cadeaubon kopen. De webshop geeft via een nr.generator automatisch een nummer uit en onthoudt deze inclusief het bedrag. Deze code gaat naar de besteller op een cadeauformulier in de bijlage van zijn E-Mail, dat de besteller zelf kan uitprinten of doorsturen naar een relatie.
      Bij besteding gaat de code automatisch uit de lijst, zodat en tweede besteding met de cadeabon niet mogelijk is.

8 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    8. Mogelijkheid voor klanten om afbeelding in te sturen bij maatwerk

Wij willen graag dat onze klanten die online bij ons een taart bestellen de mogelijkheid hebben om een afbeelding met de bestelling mee te sturen die dan op de taart afgebeeld wordt.

7 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    9. Ideal-scherm niet in apart frame openen (veilig shoppen!)

Een bezoeker van ons stuurde ons het volgende:

Geachte heer/mevrouw,
      Ik heb onlangs een bestelling bij u gedaan en betaald met Ideal.
      Ik wil u er op wijzen dat als het Ideal-scherm wordt geopend dit in een apart frame gebeurd waarbij adresbalk en statusbalk niet worden weergegeven. Dit is onprettig want nu kun je niet zien of je inderdaad naar de ABN-Amro geleid wordt, en of het slotje in de statusbalk aanwezig is, iets waarbij je verplicht bent op te letten als je via Ideal wilt betalen. Nu kun je via eigenschappen wel zien dat je naar ABN wordt geleid,… meer

7 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    10. Producten module toevoegen aan de ZMO module

De producten module toegankelijk maken voor de ZMO module, zodat deze module zo optimaal mogelijk geoptimaliseerd kan worden voor Google. Het gaat er dan om dat de volgende zaken apart zijn in te stellen:
      • Title
      • Description
      • Keywords

Verder is het aan te raden om op de eerste pagina van de categorie en subcategorie niveau het plaatsen van (tekstuele) content onder de afbeeldingen mogelijk te maken. Op deze manier kan Google de pagina’s beter indexeren.

Let wel op dat de content met name op subcategorie niveau niet op alle vervolgpagina’s zichtbaar is i.v.m. duplicate content.

6 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    11. Historische bestelling eenvoudig aanklikken

Als er een mogelijkheid komt dat de klant eenvoudig zijn historische bestelling kan aanklikken, is het ook eenvoudig voor de klant om een "herhaling-order" te plaatsen.
      Hierdoor ontstaat er meer gemak voor de klant. De klant moet uiteraard wel in ook producten kunnen toevoegen, verwijderen of in aantal kunnen aanpassen.

5 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
      ter beoordeling  ·  1 reactie  ·  Producten (bestel) module / WebShop  ·  Beheerder →
    12. Bij bestelmodule: zelf labels kunnen bepalen

Bij bestel module: zelf labels kunnen bepalen. Hierdoor kunnen wij geboortedatum, geboorteplaats, geboorteland, roepnaam en naam die op diploma komt definiëren. Voor AALO opleidingen is het van belang dat wij deze gegevens goed binnen krijgen. Ook is het handig als wij zelf kunnen bepalen welke labels wel en niet verplicht zijn.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
      ter beoordeling  ·  1 reactie  ·  Producten (bestel) module / WebShop  ·  Beheerder →
    13. Meerdere foto's toevoegen per product variant

Per product variant meerdere foto's kunnen toevoegen. Nu kan je maar 1 foto toevoegen.

Hier een voorbeeld hoe het zou kunnen:
      http://store-nl.hugoboss.com/V-neck-lambswool-pullover/4029043254559,nl_NL,pd.html?start=2&cgid=22400&prefn1=line&prefv1=BOSS%20Orange

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    14. Exacte voorraad per product (of variant) niet tonen

Wij willen wel gebruik maken van het voorraad-beheer in onze shop, echter willen we online niet het specifieke aantal producten op voorraad tonen (dus vervang 'voorraad: 3' door bijvoorbeeld 'op voorraad'.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    15. Niet op voorraad tonen in productenlijst

Direct kunnen zien in de lijst met producten d.m.v. bijvoorbeeld een overlay of een product op voorraad is. Dit kan door zelf een layer te ontwerpen in photoshop. Die wordt actief als de voorraad op 0 staat.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    16. Koppeling maken van gegevens met ons backoffice

Nieuwe klanten, klanten wijzigingen, Nieuwe orders en order wijzigingen willen klanten graag in XML in hun eigen backoffice kunnen automatiseren. Dan hoeven wij geen facturen te maken, en deze administratie in te richten.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
      ter beoordeling  ·  0 reacties  ·  Producten (bestel) module / WebShop  ·  Beheerder →
    17. Producten kunnen dupliceren

Het zou mooi zijn als we producten kunnen dupliceren, om zo producten die veel op elkaar lijken gemakkelijk en snel te kunnen plaatsen.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    18. Actie- of aanbiedingprijs als optie in webshop [PM]

Wanneer een product in aanbieding is, dan de oude prijs doorgestreept tonen en de nieuwe prijs ernaast.

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
      ter beoordeling  ·  Maikel BauerAdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) antwoordde

Op dit moment wordt de MediaPublisher aangepast en zal er een mogelijkheid komen om bij een product naast de normale prijs ook een actieprijs in te kunnen voeren. We zullen dit idee dus verwerken!

19. Gegevens invullen bestel module

Graag zouden wij de 2 volgende groepen willen zien waar klanten hun gegevens in kunnen vullen:
      Cursist gegevens:
      Voornaam
      Achternaam
      Overige voornamen
      Roepnaam
      Geslacht
      Adres
      Postcode
      Geboorteplaats
      Geboorteland
      Tel.
      mobiel

Factuuradres:
      Bedrijfsnaam
      Adres
      Postcode
      Voornaam contactpersoon
      Achternaam contactpersoon
      E-mail contactpersoon
      Tel contactpersoon
      mobiel contactpersoon

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
      ter beoordeling  ·  0 reacties  ·  Producten (bestel) module / WebShop  ·  Beheerder →
    20. bezoeker beveiliging account kunnen aanmaken waarmee niet besteld kan worden

bezoeker beveiliging account kunnen aanmaken waarmee niet besteld kan worden. Dus 2 aparte wegen: 1) om in te loggen en bijvoorbeeld pdf bestanden te downloaden. 2) om producten te bestellen uit de shop.

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    ← Vorige 1 3 4
  • Don’t see your idea?
  • Plaats een nieuw idee…
  • Kennisbank en Helpdesk