Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!
-
Social Media opties ook op Webbly en Standaardsitelite te plaatsen
Ik vind het erg jammer dat er geen koppeling gemaakt kan worden met facebook als je een Webbly of Standaardsitelite website hebt. Ook deze pagina's moeten toch actueel blijven! Graag zou ik zien dat ook voor deze sites een koppling komt.
8 stemmen -
Pinterest (social media) integreren
Gezien de toenemende populariteit van Pinterest, is het ook voor bedrijven interessant om op hun websites 'pin-it button' en 'follow button' te kunnen plaatsen. Zeker in de Producten Module is een 'pin-it button' van toegevoegde waarde voor een product!
4 stemmen -
Socials media knoppen van facebook, google plus en LinkedIn direct zichtbaar bij een artikel voor doorplaatsen, liken etc
Bij de nieuwsberichten kun je knoppen in de designersmodule aanzetten met bv het oranje vierkantje met (plusteken) dit teken/knopje laat nu een waslijst aan mogelijkheden zien. Ik zou graag op de plek van het plusteken de icoontjes van de belangrijkste social media platformen van dit moment te tonen in de nieuwsberichten maar ook bij alle andere content op dezelfde wijze.
3 stemmen -
gebruik van Social Media meer te automatiseren.
Eénmaal aanvinken op welke Social Sites een nieuwsbericht moet verschijnen.
Misschien is http://disqus.com/ een oplossing dat lezers op meerdere fronten kunnen reageren.
3 stemmen