Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!
-
3 stemmen
-
het mogelijk te maken in de webshop een formulier af te kunnen rekenen met iDeal.
Dit bijvoorbeeld bij een voorinschrijving van een uitgegeven Boek, of voor onze krant bij het afrekenen van zoekertjes.
3 stemmen -
Aanbiedingen van bedrijven tonen op onze website (sportvereniging)
Bedrijven kunnen met hun eigen software toegang krijgen op onze website (sitecup) om nieuws en aanbiedingen te plaatsen. Alleen lezers van de website zien deze aanbiedingen niet op de homepage. Zij moeten doorklikken naar de bedrijvenpagina en dan naar de juiste sponsorpagina. Dat is natuurlijk veel te bewerkelijk
9 stemmen -
Disqus.com integratie
Lijkt me duidelijk, meer en betere ondersteuning voor comments. Of als vervanging voor o.a. het reageren op producten of nieuwsberichten.
1 stem -
Content slider in pagina's
Content slider in de pagina's kunnen plaatsen. Incl. aanpasbare pagination of next & previous buttons. Er is nu geen enkele mogelijkheid om voor de eindgebruiker. Foto's op een leuke manier te laten toen in een pagina. Daarnaast geeft het dynamiek aan de website. Bijna een must have tegenwoordig!
3 stemmen -
1 stem
-
Bestandsnaam afbeeldingen beïnvloeden
Ik kan de foto's nu een alt-tekst meegeven, maar ik kan de naam van de jpg niet beïnvloeden. Dit kan op Google wel (mede) belangrijk zijn. Ik wil graag de bestandsnaam van de foto kunnen bepalen.
3 stemmen -
Kan de Fotomodule aan de shop gekoppeld worden? Incl. inlog per groep.
De klant kan dan; meer formaten kiezen, meer foto's tegelijk kiezen. Wanneer de foto's per klant (groep) beveiligd worden (inlog) kunnen andere deze foto's niet zien.
3 stemmen -
YouTube filmpje kunnen plaatsen bij een Product
Het zou handig zijn om een Youitube filmpje te kunnen plaatsen bij een Product, zodat de bezoeker van de webshop gelijk dit filmpje kan afspelen!
3 stemmen -
subcategorie tonen op de productdetail-pagina (zodat er makkelijk terug genavigeerd kan worden)
Het zou fijn zijn wanneer een bezoeker in de producten, nadat hij/zij vanuit een subcategorie naar het product is genavigeerd, de subcategorie ook terugziet op de detailpagina (liefst in de breadcrumb). Nu mist deze en wordt alleen de hoofdcategorie getoond.
3 stemmen -
Social Media opties ook op Webbly en Standaardsitelite te plaatsen
Ik vind het erg jammer dat er geen koppeling gemaakt kan worden met facebook als je een Webbly of Standaardsitelite website hebt. Ook deze pagina's moeten toch actueel blijven! Graag zou ik zien dat ook voor deze sites een koppling komt.
8 stemmen -
Variabele Sidebar (locatie en inhoud)
Variabele Sidebar (locatie en inhoud). Ondanks dat de inhoud van de Sidebar redelijk dynamisch is, wordt het tijd voor een modernere Sidebar. De plaatsing van de sidebar en de volledige inhoud zou echt variabel moeten zijn. De huidige is echt out of date.
3 stemmen -
NOS live journaal in SenseView integreren
Mooi als er een element zou zijn waarin live nieuws gestreamt wordt. http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
2 stemmen -
bij de woning module alle fotos van een pand
alle fotos direct te tonen en niet te moeten klikken op alle fotos tonen, veel mensen zien dat namelijk niet.
1 stem -
Gehele foto in beeld bij Accessoires of Gerelateerde producten i.p.v. alleen de beeldvullende foto
Sommige foto's komen niet duidelijk in beeld als de foto volledig uitgevuld wordt in het kader. Mooi zou zijn om ook bij Accecoires of gerelateerde producten de functie te hebben dat je kunt kiezen.
1 stem -
Tickers senseview aan tijd koppelen
Ik zou graag verschillende tickers over de dag willen laten zien op mijn senseview. Maar ik kan nu slechts een kiezen en handmatig wisselen. Graag zou ik zien dat dat automatisch op tijdindeling gaat
1 stem -
Agenda herhalings of kopieermogelijkheid
Wij hebben vaak specifieke bijeenkomsten die regelmatig herhaald worden in het jaar.
Deze bijeenkomsten moet ik dan één voor één in de agenda zetten, nogal bewerkelijk.Het zou prettig zijn als de tekst eenmalig geplaatst kan worden en voor hetzelfde agendapunt diverse data ingevoerd kunnen worden.1 stem -
Pinterest (social media) integreren
Gezien de toenemende populariteit van Pinterest, is het ook voor bedrijven interessant om op hun websites 'pin-it button' en 'follow button' te kunnen plaatsen. Zeker in de Producten Module is een 'pin-it button' van toegevoegde waarde voor een product!
4 stemmen -
een video-sitemap toe te voegen voor ingesloten video's van YouTube en Vimeo
Er zijn speciale sitemaps, waardoor Google weet dat je een video op een betreffende pagina van je website hebt staan; video-sitemaps. Door een video-sitemap toe te voegen bij de webmaster tools van Google, komt je website met video als videoresultaat in Google. Een videoresultaat scoort sneller en heeft een hogere conversie dan een tekstresultaat.
3 stemmen -
Geen zwarte bolletjes meer in Flasheader
Kunnen die storende zwarte bolletjes weg uit de Flashheader? Ik maak graag gebruik van de diashow maar de klant vindt dit (terecht) niet fraail
1 stem