Ik stel u voor om ...

In 1 x meerdere producten kunnen invoeren

Ik wil graag in 1 x meerdere producten kunnen invoeren in de MediaPublisher. Het kost me nu erg veel tijd om telkens maar 1 product in te kunnen voeren!

17 stemmen
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
Mark van HoftenMark van Hoften plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
ter beoordeling

3 reacties

Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Het indienen van ...
  • Thon GroenendijkThon Groenendijk schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Een import vanuit excel zou ideaal zijn met betrekking tot het importeren van specificaties van producten in misschien wel verschillende talen.

• Maikel BauerAdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Het onderhoud kan op gebeid van veel producten 1 in x toevoegen aanzienlijk beter. Hier zullen we dan ook zeker aandacht aan besteden. Het dupliceren van een product is misschien weer een andere optie en zeker een goed idee. Misschien kan dit als apart idee aangemaakt worden, zodat er ook aparte commentaren bij komen?

• Bas van HouwelingenBas van Houwelingen schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Het zou prettig zijn als je meerdere foto's kan uploaden die als aparte producten automatisch worden ingevoerd. Of bijvoorbeeld aan de hand van een productnummer reeks. (a001 t/m a078)
    Wat ook mooi zou zijn is product op een gemakkelijke manier dupliceren.

Kennisbank en Helpdesk