Ik stel u voor om ...

Pagina beheer ook geschikt maken voor Google Chrome

Ik heb sinds gisteren een nieuwe PC in het Hof van Alkmaar. Daar zit Google Chrome op . Als ik inlog met Google Chrome op hoorngids.nl CMS, heb ik niet alle functies in beeld (vet drukken, schuin drukken en onderstreept kan ik niet aanklikken). Ik heb mijn installatiejongens gebeld hier die de server en IT doen, alternatief is dat ik tijdelijk internet explorer download. Wel wisten ze me te melden dat de heren van Windkracht dit kunnen oplossen door het cms systeem achter hoorngids ook geschikt te laten zijn voor google chrome. Wil je dit verhaal eens naar ze doorschuiven en vragen of ze er wat mee kunnen? Zou mij in ieder geval helpen.

3 stemmen
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
RobRob plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
gestart  ·  Maikel BauerAdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) heeft gereageerd  · 

We hebben een nieuwe testversie van de teksteditor online geplaatst, die ook werkt op Google Chrom (ook op Mac, Fireforx, Safari,.. etc). Als de tests goed gaan, zullen we de nieuwe versie online plaatsen voor alle klanten.

Het ZIber Team

2 reacties

Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Het indienen van ...

Kennisbank en Helpdesk