Ik stel u voor om ...

Formulier in de website ipv in pop-up

Het zou mooi zijn als een reactie formulier (van de formulier module) in de pagina op de website kan staan. Dan is er geen pop-up scherm nodig en kan ik het formulier met een Taggie in een pagina plaatsen.

35 stemmen
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
[Deleted] plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

5 reacties

Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Het indienen van ...
  • Bas van HouwelingenBas van Houwelingen schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Helemaal eens met Robert. Zo'n overlay/fancybox-achtige uitstraling kan misschien mooi zijn, maar in geval van formulieren niet gebruikelijk en het is eigenlijk een soort verfraaiing van een pop-up. Gewoon in een pagina inderdaad, net als je een foto of tabel tussen tekst kan plaatsen...

• Robert WijnRobert Wijn schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Waarom niet in een concrete pagina als extra optie? Dat is eigenlijk hoe elke site op internet dit aanbied. Herkenbaar, consistent qua stijl en vormgeving op je site. Vervolgens goed meetbaar in je analytics. Je kunt van deze pagina's dan ook landingspagina's maken, als je er een visual of een stukje text boven kan plaatsen.

• Barry BoermaBarry Boerma schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Goed idee. Niet alleen de forms van de formulierenmodule, maar ook het 'gewone' basis reactieformulier mag wat mij betreft gewoon op een pagina verschijnen. Of inderdaad in een lightbox, is ook een goed idee!

• Robert WijnRobert Wijn schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik zou ook heel graag vanuit een nieuws bericht direct kunnen verwijzen naar een contact pagina, of een pop-up formulier. Goed voor de conversie. Men kan dierect actie ondernemen. Het zou ook een standaard optie kunnen zijn onder elk nieuws bericht een link plaatsen 'neem nu contact op'

Kennisbank en Helpdesk