Ik stel u voor om ...

Kortingscode bij bestelling in webshop

Shop eigenaren willen graag een kortingscode uitgeven die in het bestelproces kan worden ingevoerd en van de bestelling wordt afgetrokken. Eenmalig te gebruiken met een bepaalde einddatum.

25 stemmen
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
[Deleted] plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
diana van ophemdiana van ophem deelden een samengevoegd idee: cadeaubon  ·   ·  geef beschrijving weer
ter beoordeling

5 reacties

Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Het indienen van ...
  • Barry BoermaBarry Boerma schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Goed idee! In mijn ogen zou het zoiets moeten worden: Een reeks kortingscodes - die uniek zijn - zouden voor een bepaalde periode geldig moeten zijn, en een bepaald percentage korting bewerkstelligen. De website beheerder kan zelf kiezen hoeveel van deze codes hij/zij uitdeelt, en hoeveel het percentage voor deze reeks is. Belangrijk: de reeks codes zou in een txt of excel bestand beschikbaar moeten zijn, om de codes in een brief of mailing te gebruiken. Na een bepaalde datum (ook door de website beheerder in te stellen) zal de reeks codes niet meer werken. Het kunnen intrekken van codes hoeft wat mij betreft niet.

• Maikel BauerAdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Het zou handig zijn als een "kortingscode" uniek is en een geldigheidsduur heeft (start- en einddatum). Je moet de kortingscode misschien ook kunnen intrekken? De kortingscode kan een "absoluut bedrag" zijn of een "percentage korting". Eigenlijk is een extra productregel op de hele bestelling.

Nog andere ideen? Opmerkingen?

• AALO Opleidingen BVAALO Opleidingen BV schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Voor AALO Opleidingen BV een absolute must! Het zou geweldig zijn als er een kortingscode kan worden ingevoerd waardoor de korting direct wordt verwerkt.

Kennisbank en Helpdesk