Ik stel u voor om ...

Link aanmaken in nieuwsbericht duidelijker

Lijkt me handig als je in een nieuwsbericht gemakkelijk een link kunt aanmaken naar een pagina, een ander nieuwsbericht, naar de fotomodule, enz. Ik heb van een medewerker te horen gekregen hoe het kan (alleen werkt dat vrij omslachtig), dus het is ook een idee om die werkwijze ook voor anderen bij de uitleg te plaatsen.

39 stemmen
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
IlonkaIlonka plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

6 reacties

Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Het indienen van ...
  • FransFrans schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Volgens de help functie is het mogelijk om een link te maken binnen de eigen website. De linkwizard staat me helaas alleen een link toe naar een andere website. Het zou mooi zijn als je dezelfde links zou kunnen maken die je ook in een pagina kunt maken.

• FransFrans schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Volgens de help functie is het mogelijk om een link te maken binnen de eigen website. De linkwizard staat me helaas alleen een link toe naar een andere website. Het zou mooi zijn als je dezelfde links zou kunnen maken die je ook in een pagina kunt maken.

• Leon RoodLeon Rood schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Prima, dat gaat vooruit.
    Alleen de kleurstelling is anders dan de kleur van een link op elke andere pagina?? Neemt nu de kleur over van de andere nieuweberichten?

• Jambo MediaJambo Media schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Mijn stem heb je.

Direct nog even een aanvulling op dit idee. Vanuit SEO oogpunt is het ook wel handig als je vervolgens een titel aan de linktekst mee kunt geven.

Kennisbank en Helpdesk