Windstat - Statistieken van "Vandaag" uitbreiden met historie
Google analytics vind ik maar een gedoe!
Het zou handig zijn in de WindStat's bij het tabblad van "Vandaag" een droplistje zou komen met: Deze week, Afgelopen maand, Afgelopen jaar.
Dan zien we precies op welk zoekwoord we het meest worden gevonden, of vanuit welke website we de meeste bezoeken krijgen.
Oftwel, krijg ik wel waar voor mijn geld bij de online gouden gids? of is het waar wat dat bedrijf zegt over het aantal hits van die banner die ik heb geplaatst!
Iemand?
4 reacties
-
Dank voor het toevoegen van uw idee. Bij iedere Ziber website worden de gratis Ziber Statistieken meegeleverd. Die zijn handig, maar wel beknopt.
Daarnaast is iedere Ziber website uitbreidbaar met de Google Analytics. Dat zijn gratis statistieken van Google, die u veel meer informatie geven over uw bezoekers. Ook trefwoorden over een willekeurige periode. U zou dut kunnen overwegen om deze uitbreiding te nemen. Voor meer informatie kunt u mailen naar: support@ziber.nl.
Ik zal uw idee tenslotte samenvoegen met een reeds bestaand idee van een andere klant die hetzelfde wil.
Het ZIber Team
-
Leon Rood
schreef
Ben ik voor, nu moet je elke dag kijken naar de meest gebruikte zoekwoorden. Dit zou mooi zijn per week of maand of langer zelfs. Mijn stemmen erbij
-
Koen Spaansen
schreef
Hoi Hans, even een advies:
Voor een website met meer dan 100 unieke bezoekers per dag , zoals jullie met Hoorngids.nl heb je eigenlijk meer uitgebreide statistieken van OneStat of Google nodig. -
hans.stuijfbergen
schreef
Koen,
De basisstatistieken moeten echt beter. Waarom ik alleen per dag zoekwoorden en bronnen kan bekijken, en niet per week, maand of jaar, is mij een raadsel.
Ik heb daarom je voorstel met 3 stemmen gesteund.