Ik stel u voor om ...

Vanuit de mediapublisher content op sociale netwersites aan te sturen

De sociale netwerksites (Facebook, LinkedIn, Twitter, ...) zijn aan een steile opmars bezig. De gemiddelde zakenman of -vrouw uit het KMO/MKB segment is niet bereid om heel zijn vrije tijd te spenderen om deze sites te voeden en levendig te houden. Met de Mediapublisher beschikken de Standaardsite klanten eventueel over een tool die het mogelijk zou kunnen maken om verschillende platformen (nieuwsmodule, LinkedIn, Facebook, Twitter, ...) gelijktijdig te voeden en/of aan te passen.

4 stemmen
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
Dag MoorsDag Moors plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
ter beoordeling

1 reactie

Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Het indienen van ...
  • Dag MoorsDag Moors schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Geïnteresseerden (technici/programmeurs van Standaardsite) kunnen eens een kijkje nemen op "shozu.com" dat een gelijkaardige oplossing biedt, alleen vertrekkende vanaf mobieltjes. Voor zover ik het begrijp is Tarpipe.com een alternatief om te werken vanaf desktop en dergelijke. Misschien is integratie van Tarpipe mogelijk met Mediapublisher?

Kennisbank en Helpdesk