Ik stel u voor om ...

Twitter op een pagina van Standaardsite

Het zou handig zijn als ik mijn twitter account kan laten zien op een pagina in Standaardsite. Misschien mooi met headings en makkelijk toe te voegen via de MEdiaPublisher?!

15 stemmen
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
J. ApeldoornAdminJ. Apeldoorn (Beheerder, Mijn Ziber Idee) plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

3 reacties

Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Het indienen van ...
  • CampagneCompanyCampagneCompany schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Het zou mooi zijn als een Twitter account gekoppeld/geembed kan worden op de site zodat de laatste 1-5 tweets zichtbaar worden (een zogenaamde Twitter badge is een stukje embeddable html code die vanaf de Twitter pagina eenvoudig gemaakt kan worden).

Overigens merken wij dat al veel MKB-ers actief bezig zijn met zichtbaarheid op sociale netwerken als Facebook, Twitter en Linkedin.

• Koen SpaansenKoen Spaansen schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik denk dat dit inderdaad een mooie optie zou zijn, maar vraag mij ook af of het "MKB" al zo bezig is met sociale netwerken... Je zou ook gewoon alle iconen zichtbaar op je site kunnen zetten zodra in je MediaPublisher een linked in veld of twitter veld hebt ingevuld...

Kennisbank en Helpdesk