Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee? Herkent u een goed idee wanneer u er een ziet? We willen het graag van u horen!
-
33 stemmen
Link aanmaken in nieuwsbericht duidelijker
Lijkt me handig als je in een nieuwsbericht gemakkelijk een link kunt aanmaken naar een pagina, een ander nieuwsbericht, naar de fotomodule, enz. Ik heb van een medewerker te horen gekregen hoe het kan (alleen werkt dat vrij omslachtig), dus het is ook een idee om die werkwijze ook voor anderen b... meer
-
26 stemmen
Formulier in de website ipv in pop-up
Het zou mooi zijn als een reactie formulier (van de formulier module) in de pagina op de website kan staan. Dan is er geen pop-up scherm nodig en kan ik het formulier met een Taggie in een pagina plaatsen.
-
25 stemmen
Meerdere foto's in 1 keer kunnen uploaden
Het zou makkelijk zijn om in één keer meerdere foto's te uploaden, i.p.v. het per stuk te moeten doen!
Status: begonnenWe zijn begonnen met het implementeren van een nieuwe manier van meerdere foto's tegelijkertijd te uploaden.
We zullen deze methode eerst gaan toepassen op de foto module en daarna zullen we het uitrollen naar de andere modules.
-
21 stemmen
foto's kunnen slepen en vergroten in het onderhoudsscherm
Wanneer ik een pagina verander, wil ik graag makkelijker foto's kunnen invoegen en ook bepalen waar ze komen te staan. Het zou helemaal handig zijn wanneer ik ze ook nog kan vergroten en verkleinen
-
20 stemmen
Een Poll/Enquete module !
Het liefst zou ik een poll hebben waarbij de deelnemers direct zien wat de stand is. Als dat niet lukt dan kan ik er dagelijks zelf een overzicht van maken en dat publiceren.
Graag in de informatiebalk (sidebar) van Standaardsite en ook met een Taggie in de pagina zelf te plaatsen.
-
17 stemmen
twitter tweeds automatisch bij mijn nieuws
Als ik nieuws toevoeg en dit komt dan op mijn Ziber website of Ziber Flashdisplay, zou het mooi zijn als er ook actuele Twitter tweeds bijstaan. Ik zou dan zelf een "keyword" op kunnen geven, zodat alleen die tweeds bij het bericht mogen komen.
-
16 stemmen
Windstat - Statistieken van "Vandaag" uitbreiden met historie
Google analytics vind ik maar een gedoe!
Het zou handig zijn in de WindStat's bij het tabblad van "Vandaag" een droplistje zou komen met: Deze week, Afgelopen maand, Afgelopen jaar.Dan zien we precies op welk zoekwoord we het meest worden gevonden, of vanuit welke website we de mee... meer
-
16 stemmen
flipovers van pdf bestanden (boekje)
Professionele toevoeging zou zijn als je folders, brochures etc. in PDF als flipover (kan blz omslaan) op de site kan plaatsen. Zeer lees- en dus klantvriendelijk.
Status: onder inspectieWe zijn aan het kijken of we een oplossing via een issuu.com account kunnen realiseren.
Als dit gaat werken dan zou dit ook betekenen dat je naast PDF bestanden ook Microsfot Word bestanden zou kunnen plaatsen.
Voor een voorbeeld hoe het eruit zou kunnen gaan zien vind je op: http://issuu.com/hebbeding/docs/summer_2010
-
16 stemmen
Agenda in de content
geen popup ( Title == Agenda naam / H1 kop erin ( Meteen SEO vriendelijk ook))
-
15 stemmen
Website moet ook op PDA en mobiele apparaten werken
Iedereen gebruikt tegenwoordig een mobiel apparaat. Veel websites veranderen automatisch als ze worden opgevraagd door een mobieltje. Kan dat niet met Standaardsite?
-
12 stemmen
Derde optieveld in shop (Productvarianten)
In de shop kun je nu 2 productvarianten kiezen. Het is (voor ons) een must meer productvarianten (minimaal 3) aan te kunnen geven. Als voorbeeld: AALO is een opleidingsinstituut. Klanten moeten bij inschrijving kunnen kiezen uit:
1. Locatie
2. Voorjaar / Najaar
3. Examenvorm (Thuis, rijkserken... meerStatus: begonnenWe zijn begonnen met het uitbreiden van het aantal productvarianten. Dit wordt zeker meegenomen in de nieuwe producten module en als het mogelijk is ook als update in de huidige producten module.
-
12 stemmen
lettergrootte in pagina's kunnen aanpassen
Het zou mooi zijn wanneer een klant de lettergrootte kan zelf kan instellen. Dit i.v.m. ouderen.
-
12 stemmen
Social media button plaatsen bij vacatures
Het zou handig zijn als er ook bij de vacature module een social media button wordt geïmplementeerd. Je kunt de vacature dan vanaf de site direct de verschillende sociale media inschieten.
Status: onder inspectie -
11 stemmen
tabellen kunnen maken zoals in Word
Ik wil graag net zo makkelijk tabellen kunnen maken op een pagina zoals dat in Word gaat.
Status: begonnenZiber werkt aan een nieuwe tekst editor in de Mediapublisher waarmee dit mogelijk wordt. Vanaf 5 maart zal een beta versie voor Ziber medewerkers beschikbaar. zijn. Hier zullen de eerste tests mee worden gedaan. Binnenkort dus meer!
-
11 stemmen
Kortingscode bij bestelling in webshop
Shop eigenaren willen graag een kortingscode uitgeven die in het bestelproces kan worden ingevoerd en van de bestelling wordt afgetrokken. Eenmalig te gebruiken met een bepaalde einddatum.
Status: onder inspectieWe onderzoeken de mogelijkheden om het gerbuik van kortingscodes toe te voegen aan de vernieuwde producten module.
-
11 stemmen
Twitter account (ed) kunnen in voeren bij de bedrijfsgegevens
Het zou mooi zijn als je je twitter url, of bijvoorbeeld LinkedIn account kunt meegeven in je bedrijfsgegevens. Zo kunnen mensen direct op 'follow' klikken in de contactgegevens. Nog mooier is dan de mogelijkheid dat gekoppelde bedrijven, neem de bedrijven module op ziber, ook een twitter link ku... meer
-
11 stemmen
iPhone App om mijn website te onderhouden
Graag zou ik op mijn iPhone een App willen waarmee ik makkelijk een nieuwsbericht op mijn site kan plaatsen, de statistieken van de website kan zien, alle nieuwe bestellingen en waar ik de pagina's kan wijZigen. Eigenlijk zou ik de mediapublisher als iPhone App weel handig vinden.
Wie wil dit o... meer
-
10 stemmen
Video bij nieuwsberichten
Ik kan wel video's uploaden bij nieuwsberichten maar die worden niet getoond op mijn FlashDisplay!
-
10 stemmen
meer karacters toestaan in nieuws berichten
In deze tijd van bewegende beelden met korte teksten, zijn de stukken tekst zonder bewegende beelde staads langer. dus graag meer tekens toestaan in de nieuws module
-
10 stemmen
Geautomatiseerde nieuwsbrief !
Het is eigenlijk raar dat je bij een nieuws- bericht niet kan aanvinken.. stuur deze mee Met de "dagelijkse" (en dus geautomatiseerde) Email