Ideeën van Ziber klanten

Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!

Ik stel u voor om ...

Je hebt al je stemmen gebruikt en je kunt daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. Je kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop je hebt gestemd, zul je de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee nog verwijderen.
  • To see ideas you have already voted on, select the “My feedback” filter and select “My open ideas”.
(denken…)
Reset

Voer jouw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt deze stemmen geven en een opmerking plaatsen.

Als het niet bestaat, kun je je idee plaatsen zodat anderen erop kunnen stemmen.

Voer jouw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

• Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
    1. Website moet ook op PDA en mobiele apparaten werken

Iedereen gebruikt tegenwoordig een mobiel apparaat. Veel websites veranderen automatisch als ze worden opgevraagd door een mobieltje. Kan dat niet met Standaardsite?

42 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google
      I agree to the terms of service

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
      You have left! (?) (denken…)
    2. iPhone App om mijn website te onderhouden

Graag zou ik op mijn iPhone een App willen waarmee ik makkelijk een nieuwsbericht op mijn site kan plaatsen, de statistieken van de website kan zien, alle nieuwe bestellingen en waar ik de pagina's kan wijZigen. Eigenlijk zou ik de mediapublisher als iPhone App weel handig vinden.

Wie wil dit ook? Wie heeft er aanvullingen?!?

21 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
    3. Geautomatiseerde nieuwsbrief !

Het is eigenlijk raar dat je bij een nieuws- bericht niet kan aanvinken.. stuur deze mee Met de "dagelijkse" (en dus geautomatiseerde) Email

10 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    4. widgets

Mogelijkheid om widgets van andere apps zoals twitpic in de site te plaatsen, bij voorkeur ook in de sidebar.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    5. Online boeking module

Regelmatig krijgen wij de vraag naar een soort online boeking module, waarin bijvoorbeeld huisjes, een boot (www.dehorizoncharter.nl) of hotelkamers (www.markt15.nl) geboekt kunnen worden. Nu wordt dat vaak opgelost met een iFrame van een andere partij, maar misschien kunnen wij hier een simpele oplossing voor maken. Hoeft helemaal niet heel ingewikkeld, het gaat erom dat een bezoeker online een boeking kan doen en dat dit wordt opgeslagen. Het zoeken op beschikbaarheid houdt dan rekening met die eerdere boekingen.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
  • Don’t see your idea?
  • Plaats een nieuw idee…
  • Kennisbank en Helpdesk