Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!
-
Windstat - Statistieken van "Vandaag" uitbreiden met historie
Google analytics vind ik maar een gedoe!
Het zou handig zijn in de WindStat's bij het tabblad van "Vandaag" een droplistje zou komen met: Deze week, Afgelopen maand, Afgelopen jaar.Dan zien we precies op welk zoekwoord we het meest worden gevonden, of vanuit welke website we de meeste bezoeken krijgen.
Oftwel, krijg ik wel waar voor mijn geld bij de online gouden gids? of is het waar wat dat bedrijf zegt over het aantal hits van die banner die ik heb geplaatst!
Iemand?
24 stemmen -
Windstat Stats per maand uitbreiden met historie
Het zou mooi zijn als je ook van vorig jaar kan zien hoeveel bezoekers je per maand had. Dan kun je vergelijken met dezelfde periode vorig jaar.
2 stemmen -
Ziber Stats (nu nog Windstats) bezoekers per browser / os aanpassen
In de huidige Windstats wordt onder het tabblad 'Bezoekers per browser/os' vanaf de eerste dag bijgehouden hoeveel procent van ALLE bezoekers (dus vanaf die begindatum) welke browser/os gebruiken.
Niet echt handig, aangezien je zo geen idee hebt wat de huidige trend is. Mocht je al sinds 2000 een site hebben dan zal bijvoorbeeld Chrome 4 of IE8 niet snel omhoog komen.
Het zou handig zijn om dit per periodes te kunnen zien. Zodat je ook voor bijvoorbeeld alleen de afgelopen maand kunt zien wat de percentages zijn per browser/os.
1 stem