Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij ons officiële feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber producten? We willen het graag van u horen!
-
Geen zwarte bolletjes meer in Flasheader
Kunnen die storende zwarte bolletjes weg uit de Flashheader? Ik maak graag gebruik van de diashow maar de klant vindt dit (terecht) niet fraail
1 stem -
om 13 maanden bij de statistieken te bekijken in plaats van 12
Als je de statistieken bekijkt wil je weten wat er vorig jaar in de maand gebeurd is. dit kan je niet meer zien.
Wel handig als je nu februari 2011 zou kunnen zien.1 stem -
Social Media opties ook op Webbly en Standaardsitelite te plaatsen
Ik vind het erg jammer dat er geen koppeling gemaakt kan worden met facebook als je een Webbly of Standaardsitelite website hebt. Ook deze pagina's moeten toch actueel blijven! Graag zou ik zien dat ook voor deze sites een koppling komt.
2 stemmen -
Voorraad in shop kunnen kiezen zonder dat er een variant verplicht nodig is.
Het is nu niet te zien wat de voorraad is zonder dat je een onzinnige variant met bijvoorbeeld nvt aanmaakt.
3 stemmen -
Foto Module element in sidebar
Wanneer er nieuwe foto's worden toegevoegd op de website, kun je dat nergens terug laten komen op de website dmv een melding. Het zou mooi zijn als je in de sidebar een Foto-element kunt toevoegen met een link naar de groep met de nieuwste foto' bijvoorbeeld.
3 stemmen -
Het aanvraagformulier te vereenvoudigen. Nu wordt gevraagd om bezoekadres , factuuradres en verzendadres.
Het aanvraagformulier te vereenvoudigen. Nu wordt gevraagd om bezoekadres , factuuradres en verzendadres.
1 stemgestart ·AdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) antwoordde
Beste Laure, dat is een goed idee, waar op dit moment zelfs al druk aan gewerkt wordt! Binnen enkele weken zal er een compleet nieuw aanvraagformulier in de webshop zitten. Waardoor alles een stuk eenvoudiger wordt.
Het Ziber Team
-
Andere indeling van bedrijvenpagina
Er is nu veel loze ruimte aanwezig op de bedrijvenpagina waardoor het aantal zichtbare bedrijven gering is.
Mijn voorkeur zou een weergave zijn met telkens drie vierkante kaders naast elkaar met daarin in per kader een bedrijfslogo en daaronder de naam en plaats van het bedrijf.1 stem -
Socials media knoppen van facebook, google plus en LinkedIn direct zichtbaar bij een artikel voor doorplaatsen, liken etc
Bij de nieuwsberichten kun je knoppen in de designersmodule aanzetten met bv het oranje vierkantje met (plusteken) dit teken/knopje laat nu een waslijst aan mogelijkheden zien. Ik zou graag op de plek van het plusteken de icoontjes van de belangrijkste social media platformen van dit moment te tonen in de nieuwsberichten maar ook bij alle andere content op dezelfde wijze.
3 stemmen -
Screenshots van de site in portfolio verbeteren tov de flashheader, valt nu weg!
Het valt mij op dat schreenshots van alle Ziber sites met flasheaders in het portfolio van Ziber (en in het backoffice) niet fraai afgebeeld staan. De flasheader is dan niet zichtbaar zodat de screenshot geen goede weergave is van het ontwerp van de site en dus ook potentiele klanten geen goede impressie geeft van de ontwerpen van de site.
3 stemmen -
Reacties op nieuwsberichten melden aan plaatser dmv mail of popup in hoofdmenu.
Nu moet ik inloggen in mediapublisher en vervolgens naar nieuwsberichten om te zien of er reacties zijn. Het zou handig zijn om of een mail te krijgen, of een soort popup in het hoofdmenu waarbij gelijk duidelijk is dat er een reactie is.
3 stemmenBedankt voor de feedback. Wanneer iemand dus een reactie plaatst op jouw nieuwsbericht, die wordt getoond op de website van iemand anders zou je een ‘attentie’ willen zien in het hoofdmenu? Bijvoorbeeld een rood baniertje bij het nieuwskopje. We gebruiken dit al wel voor andere attenties, dus het zou kunnen…
-
Aanmelden nieuwsbrief element als optie in de Sidebar
Moet ik dit idee beschijven?
1 stem -
email bestelling webshop verbeteren
Graag de email van de webshop bestelling zo maken dat de adresgegevens snel en makkelijk te verwerken zijn in de eigen administratie!
1 stemter beoordeling ·AdminMaikel Bauer (Beheerder, Mijn Ziber Idee) antwoordde
Hier wordt aan gewerkt!
-
vormgeving kalender aanpassen
De agenda vormgeving is erg sober en kan volgens mij mooier, hij seekt nu een beetje af bij onze mooie site!
3 stemmen -
De werking en interface inladen van meerdere Foto's verbeteren
Ik krijg iedere keer dat ik meerdere foto's moet inladen in de fotomodule het gevoel dat ik wordt teruggezet in het stenen tijdperk. Ook de werking van deze software is alles behalve gebruikersvriendelijk. Een hele slechte UI en een beroerde werking, dat vraagt om een update.
1 stem -
1 stem
-
Meerder pagina's tegelijk kunnen zien
Er zijn maar 10 pagina's tegelijk te zien, ik vind dat erg onoverzichtelijk. Is dat niet zo in te stellen dat de klant zelf kan bepalen hoeveel pagina's hij tegelijk te zien krijgt?
1 stem -
MP account - voorkeur bedrijf instellen
Wanneer er meerdere bedrijven zijn gekoppeld aan een MediaPublisher account, zou het handig zijn wanneer de beheerder wat opties krijg voor de keuze van het bedrijf waarmee gestart wordt. Dus bijvoorbeeld deze opties:
- Start altijd met laatst gebruikte bedrijf
- Start altijd met [dit bedrijf]
- Vraag met welk bedrijf gestart moet worden1 stem -
1 stem
-
Nieuws reacties goed sorteren in
Wel ons verzoek of de laatste reactie bij een nieuwsbericht ook in de Mediapublisher bovenaan kan staan.
1 stem -
Foto's bij nieuwsberichten weer automatisch vergroten
Ooit werden foto's bij Nieuwsberichten automatisch vergroot. Voor ons was dit veel prettiger en sneller werken.
1 stem