lettergrootte in pagina's kunnen aanpassen (MediaPublisher)
Het zou mooi zijn wanneer de eigenaar van een website makkelijker de lettertgroottes kan wijzigen in Pagina's in de MediaPublisher.
We zijn begonnen met het maken van een vernieuwde tekst-editor in de MediaPublisher, waarmee je drie verschillende stijlen kunt selecteren in de tekst.
12 reacties
-
Dank voor uw feedback. Bij Ziber hebben we een nieuwe teksteditor draaien, die ook op de Mac ideaal werkt. Na onze testperiode komt deze automatisch voor alle klanten ter beschikking. Omdat uw idee ook door andere klanten is geplaatst, zal ik deze samenvoegen. Zo blijft u automatisch op de hoogte van ontwikkelingen.
Het Ziber Team
-
Er is een nieuw idee aangemaakt wat alleen maar gaat over het vergroten van letters door een bezoeker op de website. U kunt op dit idee stemmen als u dit gerealiseerd wilt hebben: http://www.mijnziberidee.nl/forums/30241-idee-n-van-ziber-klanten/suggestions/2375490-lettergrootte-door-bezoeker-zelf-aan-te-passen-op-?ref=title
Dit idee zal ik wijzigen naar het vergroten en wijzigen van lettertypes in de MediaPulisher door de eigenaar van de website.
Het Ziber Team
-
Nu ik het idee teruglees, snap ik je beter Rick. Er lopen inderdaad twee dingen door elkaar heen. Doordat je het woord 'klant' gebruikte, dacht ik aan de MediaPublisher. Gezien we deze nu in een nieuwe versie aan het testen zijn is het misschien handig om jouw idee nogmaals te plaatsen? (in de trant van 'Lettergrootte door bezoeker zelf aan te passen op website').
Dan hou ik de updates en voortgang bij dit idee over de MediaPublisher (aangezien hier 22 stemmen op zijn).Als je het idee opnieuw geplaatst hebt, zal ik deze groep op de hoogte houden met een link naar het nieuwe idee, zodat ze deze kunnen ondersteunen.
-
Misschien heb ik de wens niet helemaal goed geformuleerd, waardoor er nu een discussie ontstaat bij het verkeerde idee. Het idee is/was dat een bezoeker van een website het lettertype kan aanpassen (a A A). Dit zie je vaak bij websites uit de zorg.
Uiteraard zijn de vernieuwingen in de MP m.b.t. de teksteditor ook meer dan welkom.
-
We focussen ons in eerste instantie op het makkelijk aanpassen van lettergrootte in de tekseditor. We zullen die eerst zelf gaan testen en daarna zullen we aan je denken Bas!?!? Nog meer mensen die zouden willen testen?
-
Friso Scheltema de Heere
schreef
Als je het voor ouderen doet zou de bezoeker van de site een mogelijkheid moeten hebben om de tekst groter of normaal te laten zien.
-
Bas van Houwelingen
schreef
Lijk me goed als wij als GP ook even kunnen testen... Is het mogelijk om deze voor een site naar keuze als beta te activeren?
-
Vandaag, 3 november 2011, hebben een nieuwe test-versie in gebruik genomen van een nieuwe teksteditor. Hierin is het nog makkelijk geworden om teksten te verwerken, headings te maken, bullets en uitlijning te regelen. Wanneer de testversie door alle tests heen komt, zullen we deze voor alle ZIber klanten beschikbaar stellen.
Het Ziber Team
-
A.H.Boers
schreef
Buttons toevoegen, waarmee je kleur en lettertype zelf kan aanpassen. Dit zou eigenlijk bij alle content op de gehele website moeten kunnen.
-
Klopt Bas, dit zie je vaak bij websites in de zorg (a A A). Er is wel vraag naar deze oplossing, dus wat Maikel zegt, dekt niet helemaal de lading.
-
Bas van Houwelingen
schreef
Wat je ook weleens ziet is dat je op een website zelf 3 buttons ziet om de tekstgrootte in de content aan te passen. Is ook wel een idee.